SARIZ İLÇESİ SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI PERSONEL ALIM İLANI
Sarız Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfına; Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışmayı Teşvik Fon Kurulunca 05/10/2012 tarihli ve 2012/07 sayılı kararı ile yürürlüğe konulan değişiklikleriyle “SYDV Personelinin Norm Kadro Standartları, İş Tanımları, Nitelikleri, Özlük Hakları ve Çalışma Şartlarına İlişkin Esaslar” ve 4857 Sayılı İş Kanunu’na tabi şekilde Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı Sosyal Yardımlar Genel Müdürlüğü’ nün 03.04.2012 tarih ve 2012/12 sayılı Genelgeler doğrultusunda 1 (Bir) adet Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi unvanında personel istihdam edilecektir.
Kayseri İli Sarız İlçesi SYDV ; 1 (Bir) .Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi,
İşin Adı: Sözleşmeli Personel Alımı
İşin Süresi: Belirsiz Süreli ( 2 ay Deneme Süreli )
Personelin Unvanı : 1 (Bir) Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi,
İstihdam Edilecek Personel Sayısı:1 (Bir )
1- ADAYLARDA ARANAN NİTELİKLER
A) GENEL ŞARTLAR
1) Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olmak,
2) Medeni haklarını kullanma ehliyetine sahip olmak,
3) 18 yaşını bitirmiş olmak ve 35 yaşını doldurmamış olmak,
4) Askerlik görevini yapmış veya muaf olmak ya da askerlikle ilişkisi bulunmamak,
5) Kamu haklarından mahrum bulunmamak,
6) Türk Ceza Kanununun 53 üncü maddesinde belirtilen süreler geçmiş olsa bile; kasten işlenen bir suçtan dolayı bir yıl veya daha fazla süreyle hapis cezasına ya da affa uğramış olsa bile devletin güvenliğine karşı suçlar, Anayasal düzene ve bu düzenin işleyişine karşı suçlar, zimmet, irtikâp, rüşvet, hırsızlık, dolandırıcılık, sahtecilik, güveni kötüye kullanma, hileli iflas, ihaleye fesat karıştırma, edimin ifasına fesat karıştırma, suçtan kaynaklanan malvarlığı değerlerini aklama veya kaçakçılık suçlarından mahkûm olmamak.
7) Görevin özelliğine göre eğitim, yaş, tecrübe gibi özel şartları taşımak.
8) Vakıflarda ilk defa istihdam edilecek Vakıf Müdürü, Muhasebeci, Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi ile Büro Görevlisinde, 4 Yıllık Yükseköğretim Kurumlarının her bir unvanın iş tanımında belirtilen bölümlerinden mezun olmak ve ÖSYM tarafından yapılan geçerli Kamu Personeli Seçme Sınavında KPSSP3 puan türünde en az 60 puan almış olmak şartları aranır. İhtiyaç duyulması halinde Mütevelli Heyeti tarafından yabancı dil bilmek, bilgisayar programları kullanabilmek vb. özel şartlar da aranabilir.
9) İş Tanımlarında belirtilen nitelikleri taşımak.
B) ÖZEL ŞARTLAR
Sosyal Yardım ve İncelemeGörevlisi Unvanı ile alınacak personelde aranan şartlar:
1) En az 4 yıllık Yükseköğretim kurumlarının herhangi birinden mezun olmak,
2) İşe alım sürecinde geçerli olan Kamu Personeli Seçme sınavında 2019-2020 Yılı KPSS P3 puan türünde en az 60 puan almış olmak.
3) Sosyal iletişim becerisine sahip olmak.
4) Vakfımızın bulunduğu İlçe sınırları içinde ilan tarihi itibarıyla en az son 6 aydır ikamet ediyor olmak.(08.02.2021 tarihi ve öncesi olup nüfus müdürlüklerinden alınacak belge ile belgelendirmek.)
5) Görevini devamlı yapmasına engel bir durumun olmadığını,akıl hastalığı ve ya vücut sakatlığı ile özrü bulunmadığını , her türlü coğrafi ve iklim koşullarında görev yapabileceğini gösterir sağlık raporu (İşe alınması kesinleşen adaydan istenecektir.)
6) Bilgisayar sertifikasına sahip olmak veya lisans eğitiminde bilgisayar dersi (transkript) almış olmak. Word, Excel vb. temel bilgisayar programlarını iyi düzeyde kullanabiliyor olmak.
7)En az (B) Sınıfı sürücü belgesine sahip olmak ve aktif olarak araç kullanıyor olmak.
8) En az 3 yıl süre ile vakfımızda çalışmak zorunda olduğunu taahhüt etmek.
9) Mesai saatlerinde ve mesai saatleri dışında devlet memurları liyakat kurallarına uymak.
10) Mülakat sonucunda işe girmeye hak kazanan personelin Güvenlik Soruşturması yapılacaktır. Olumsuz bir durumla karşılaşılması halinde Mütevelli Heyeti tarafından işe alımı iptal edilecektir.
2- BAŞVURU İÇİN İSTENEN BELGELER
1) Özgeçmiş
2) Nüfus cüzdanı fotokopisi ve Nüfus Aile Kayıt Örneği
3) Diploma veya mezuniyet belgesinin aslı ve fotokopisi.(Noter Tasdikli Onay Belgesi) (Aslı kurum yetkilisi tarafından görülüp fotokopisi alınacaktır.)
4) 2019-2020 Yılı KPSS P3 sonuç belgesi.
5) Son altı ay içerisinde çekilmiş 4 adet vesikalık fotoğraf.
6) Sürücü belgesi fotokopisi,
7) Adli Sicil Belgesi.
8) Sağlık Raporu ( Sınavı kazanan adaydan sınav sonrası istenecektir.)
9) Bilgisayar Sertifikası veya transkript.
10) İlçe Nüfus Müdürlüğü 08.02.2021 tarihinden en az 6 ay önce İlçe sınırlarında ikamet ettiğine dair belge.
11) Erkek adaylar için Askerlik terhis belgesi veya askerlikten muaf olduğuna dair belgenin aslı veya noter tasdikli onaylı belgesi. (Aslı kurum yetkilisi tarafından görülüp fotokopisi alınacaktır.)
3- PERSONEL ÜNVANI VE ÖDENECEK ÜCRET
1) Ünvanı : 1 (Bir) adet Sosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi,
2) Ücret ;16/02/2012 tarihli ve 2012/01 sayılı kararı ile yürürlüğe konulan “SYDV Personelinin Norm Kadro Standartları, İş Tanımları, Nitelikleri, Özlük Hakları ve Çalışma Şartlarına İlişkin Esaslar” da belirlenen ücret.
4- BAŞVURU VE MÜLAKATA İLİŞKİN BİLGİLER
1- Başvurular 08/02/2021 Pazartesi gününden itibaren https://vakifilan.ailevecalisma.gov.tr/ adresinden yapılacaktır.
2- Başvuran adaylar, KPSS puanlarına göre sıralanacak ve en yüksek puandan başlanarak alınacak personel sayısının 5 (Beş) katı aday (5 kişi) (1 AdetSosyal Yardım ve İnceleme Görevlisi için) sözlü mülakata çağrılacaktır.
3- Başvurular 17/02/2021 tarihinde Çarşamba günü sona erecektir.
4- Başvuruda bulunan adayların mülakata girmeye hak kazanabilmek için istenen belgeleri 22/02/2021 tarihinde Pazartesi günü mesai bitimine kadar Sarız Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı Yeni Mahalle Sedef Sokak No:3 Sarız/Kayseri adresinde Vakıf Müdürlüğüne şahsen teslim etmeleri gerekmektedir.(Posta,Kargo v.b. yapılan başvurular kabul edilmeyecektir.)
5- Başvuru sırasında Kurumumuz tarafından aranan belgeler incelendikten sonra eksik belgesi olanların başvuruları kabul edilmeyecektir.
6- Başvurular arasından 2019-2020 Yılı KPSS P3 Puan sıralamasına göre mülakata hak kazanmış adayların 24.02.2021 tarihinde Çarşamba günü saat: 13:00'da Sarız Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı’nda hazır bulunmaları gerekmektedir.
7- Mülakat başvurularıyla ilgili bilgiler ve mülakat sonucu www.sariz.gov.tr adresinden yayınlanacaktır.
8- Sarız Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Mütevelli Heyeti mülakat sonucunda personel alıp almamakta ve gerektiğinde mülakatı tek taraflı iptal etme konusunda serbesttir.
5- İLETİŞİM BİLGİLERİ
Sarız İlçesi Sosyal Yardımlaşma ve Dayanışma Vakfı Başkanlığı
ADRES: Yeni Mah. Sedef Sok. No:3 Sarız Kayseri
TEL : 0 352 561 24 22